fot. stolen girfriends club, zara, yesstyle
fot. stolen girfriends club, zara, yesstyle
Spalinowy.pl Spalinowy.pl
134
BLOG

Walka z żywiołem

Spalinowy.pl Spalinowy.pl Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 
Dzisiaj w szmatławcu Fakt (kto tam pracuje tego ja nie szanuję-cytując klasyka) pojawiło się żądanie do warszawskiego ZTM żeby postawić/utworzyć/zbudować ogrzewane przystanki. Przeczytałem to żądanie dwa razy bo wierzyć mi się nie chciało, że coś takiego można napisać. Jednak to była prawda. Oczywiście żądanie było przedstawione w obliczu arktycznych mrozów nawiedzających Warszawę od kilku dni… Dzisiaj rano w drodze do pracy dokonałem pomiaru i wyszło mi -7,5 stopnia Celsjusza. Czy to jest arktyczny mróz? Przypuszczam, że wątpię. Nasze babcie powiedziałyby, że: Ciepła zima. Skąd więc ta panika? Po pierwsze sztachetówa na Ukrainie niezbyt interesuje Polaków bo nie leją naszych. Po drugie agenci CIA też są mało nośni. Nasi wybrańcy narodu przyzwyczaili nas do tego, że nie liczą się z nami zupełnie i co raz odwalają takie numery, że czacha dymi. W związku z tym trzeba precyzyjnie wskazać ludziom wroga. Jest nim ZIMA. Co zaskakujące nie słyszałem zbyt wielu informacji o zamarzających bezdomnych. Może polityka rządu doprowadziła do znaczącej poprawy warunków życia bezdomnych ludzi w naszym kraju (kolejny na długiej liście sukces rządu)

Czyli mamy złą zimę, która atakuje z zaskoczenia i przegryza tętnicę lub zjada małe owieczki/kotki (niepotrzebne skreślić).

Ja jednak myślę, że problem jest zupełnie inny. W handlu detalicznym jest deficyt ciepłych gaci i kalesonów. No i oczywiście nie promują ich celebryci. Myślę, że gdyby Kasia Tusk zaprezentowała na swoim, jakże porywającym blogu kolekcję wełnianych reform (mogą być w łowickie hafty. Wiem, że są teraz modne. Hafty nie reformy) to natychmiast polskie dziewczęta naciągnęłyby na swe krągłe biodra wełniane gacie. Zastanawiam się tylko kogo wystawić jako frontmena dla kalesonów? Może Więckiewicz?

Przyjazny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości